مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس هیات امنایی مجاز به برگزاری آزمون ورودی، انجام مصاحبه یا اعمال شرط معدل برای ثبتنام دانشآموزان نیستند گفت: از این پس در دوره متوسطه اول مدرسهای با عنوان «نمونه دولتی» وجود نخواهد داشت و این مدارس به مدارس عادی دولتی تبدیل میشوند