شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت آوش / ۱۴۰۵/۰۱/۱۶

ساعت کاری کارمندان ادارات استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۶ خواهد بود

 ساعت کاری کارمندان ادارات استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۶ خواهد بود
سخنگوی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در حال حاضر حضور کارمندان در ادارات ۲۰ درصد است و تعیین نحوه حضور کارکنان و شیفت‌بندی ادارات در اختیار استانداران قرار گرفته است.