وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با باسم نعیم، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که هیئت مذاکرهکننده ایران موضوع تجاوز مستمر اشغالگران علیه غزه، نقضهای مداوم و ادامه نسلکشی را در تمام مجامع بینالمللی و همچنین با میانجیگران و طرف آمریکایی در مذاکرات جاری مطرح میکند.