پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت برترینها / ۱۴۰۴/۱۱/۲۶

کدام منطقه تهران قدیم سمبل اراذل و اوباش بود؟

 کدام منطقه تهران قدیم سمبل اراذل و اوباش بود؟
یکی از قدیمی ترین خیابان های تهران خیابان خیام است که شهرتی فراوان دارد این خیابان در زمان های قدیم با نام جلیل آباد شناخته می شد.