پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری برنا / ۱۴۰۵/۰۳/۰۷

مدیرعامل مس رفسنجان: نمی‌خواهیم با منفی ۳ امتیاز وارد لیگ برتر شویم/ درصدد رفع مشکلات مالی و انضباطی هستیم

 مدیرعامل مس رفسنجان: نمی‌خواهیم با منفی ۳ امتیاز وارد لیگ برتر شویم/ درصدد رفع مشکلات مالی و انضباطی هستیم
برنا - گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ادعا می‌کنند نمی‌خواهد تیمش با منفی ۳ امتیاز وارد مسابقات لیگ فصل آینده شود.