پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری برنا / ۱۴۰۵/۰۳/۰۶

انتقال هشت نفر به بیمارستان به دنبال مسمومیت غذایی

 انتقال هشت نفر به بیمارستان به دنبال مسمومیت غذایی
برنا-گروه استانها: رئیس اورژانس استان یزد از مسمومیت غذایی تعدادی از کارگران یک مرکز صنعتی در شهرستان بهاباد خبر داد.