همگرایی روابطعمومی و بازاریابی درونگرا در بستر تحول دیجیتال
فضای مجازی نحوه برقراری ارتباط میان افراد و انتشار اطلاعات در سازمانها و نهادها و مؤسسات را از اساس دگرگون کرده است. در این میان روابطعمومی دیجیتال، فرصتهایی را فراهم میسازد تا کیفیت ارائه خدمات به کاربران بهبودیافته و آنان را قادر میسازد در هر ثانیه و دقیقه به حجم وسیعی از خدمات و اطلاعات دسترسی پیدا نمایند. روابطعمومی دیجیتال، نسل جدید روابطعمومی است که میتواند یک سازمان را به طور کامل، متحول کند. یکی از عوامل اصلی موفقیت روابطعمومی دیجیتال، بازاریابی درونگرا است که شیوهای نوین از بازاریابی …