خصوصیسازی قرار بود زیان ایرانخودرو را مهار کند؛ اما فعلاً اثر آن بیشتر در رشد قیمتها دیده میشود. پس از واگذاری مدیریت ایرانخودرو و مطرح شدن ادعای حرکت به سمت مدیریت خصوصی، انتظار میرفت این شرکت وارد دورهای تازه از اصلاحات ساختاری، افزایش بهرهوری و ارتقای کیفیت شود. طرفداران خصوصیسازی بارها تأکید کرده بودند که ریشه بخش مهمی از مشکلات خودروسازان کشور در مدیریت دولتی، تصمیمگیریهای غیرتخصصی و ساختارهای ناکارآمد نهفته است و با استقرار مدیریت خصوصی، مسیر زیاندهی مزمن این شرکتها تغییر خواهد …