سه شنبه / ۱۶ بهمن / ۱۴۰۳ - 4 February, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۳/۰۳/۳۱

باید به شبکه‌های اجتماعی مانند سیگار «برچسب‌ هشداردهنده» زد!

باید به شبکه‌های اجتماعی مانند سیگار «برچسب‌ هشداردهنده» زد!
ویوِک مِرثی، جراح ارشد آمریکایی که یکی از مقامات بهداشتی برجسته این کشور به شمار می‌رود، تاکید دارد که باید همانند پاکت‌های سیگار، به رسانه‌های اجتماعی هم «برچسب‌های هشداردهنده» اضافه شود تا کاربران درباره خطرات بالقوه تاثیر این شبکه‌ها بر روی سلامت روان