صدور حدود ۴۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در سال 1402 | سیتنا
به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، توسعه خدمات غیرحضوری یکی از اولویتهای سازمان تأمین اجتماعی است؛ اکنون ۵۹ خدمت از مجموعه خدمات این سازمان بهصورت غیرحضوری و در بسترهای مختلف الکترونیکی ارائه میشود که بستر اصلی آن درگاه رسمی خدمات سازمان تأمیناجتماعی به نشانی اینترنتی es.tamin.ir است. از این تعداد خدمات غیرحضوری، ۵۳ خدمت در برنامه کاربردی (اپلیکیشن) تلفن همراه «تأمین من» نیز پیادهسازی شده و این برنامه تاکنون بیش از چهار میلیون بار روی تلفنهای همراه نصب شده است.