در صورت قطع ارتباط فیبرنوری با چه شمارهای تماس بگیریم؟ | سیتنا
شماره اعلام خرابی سرویس فیبرنوری بسته به اینکه مشترک از کدام اپراتور سرویس را دریافت کرده، متفاوت است؛ به گونه ای که مشترکان ایرانسل با سرشماره 700- 09377000000، آسیاتک با سرشماره 90000000، پیشگامان با سرشماره 1577، شاتل با سرشماره 91000000، صبانت با سرشماره 1524، فناپ با سرشماره 1567، مبین نت با سرشماره 1575، شرکت مخابرات با سرشماره 2020 و های وب با سرشماره 1565، میتوانند خرابی خود را اعلام کنند و در صورت عدم رفع مشکل در بازه زمانی مشخص، مشترک میتواند شکایت خود را در سامانه 195 ثبت کند.