پنجشنبه / ۲۴ مهر / ۱۴۰۴ - 16 October, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عبور از دوره اوج صرف مدت‌زمان در رسانه‌های اجتماعی

عبور از دوره اوج صرف مدت‌زمان در رسانه‌های اجتماعی
تحلیل عادت‌های آنلاین ۲۵۰ هزار بزرگسال در بیش از ۵۰ کشور که شرکت جی‌دبلیو‌آی (GWI) برای فایننشال تایمز انجام داد، نشان می‌دهد که مدت‌زمان صرف‌شده در رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۲ به اوج رسید و از آن زمان، پیوسته در حال کاهش است.