فرمان بانک مرکزی برای صندوقهای ارزی/ سقف صدور واحدها ابلاغ شد
وزیر اقتصاد با تأکید بر لزوم ساماندهی منابع ارزی، اعلام کرد که سقف صدور واحدهای سرمایهگذاری صندوقهای ارزی بهطور سالانه توسط بانک مرکزی تعیین و به سازمان بورس ابلاغ میشود؛ اقدامی که هدف آن هدایت نقدینگی غیرمولد به بازارهای رسمی است.