روحاله لک علیآبادی، با اشاره به اینکه یکی از معضلات امروز کمبود دارو است، به دیده بان ایران گفت: «جلسهای در کمیسیون بهداشت مجلس با سازمان غذا و دارو داشتیم. اتفاقا این جلسه از طرف اعضای کمیسیون بسیار چالشی بود. پیش از جنگ، به دستور امام شهید، مقرر شده بود یک میلیارد دلار از صندوق توسعه برای دارو و تجهیزات برداشت شود. نکتهای که مطرح است و جای بحث دارد این است که از آن یک میلیارد دلار، ۳۰۰ میلیون دلار هزینه شده و معلوم نیست ۷۰۰ میلیون دلار دیگر کجا رفته و چه سرنوشتی پیدا کرده است.»