شنبه / ۲۱ تیر / ۱۴۰۴ - 12 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۱۹

شرکت‌ها چگونه می‌توانند از متاورس استفاده کنند؟

شرکت‌ها چگونه می‌توانند از متاورس استفاده کنند؟
«فرانسیس هوگان»، از مدیران ارشد فیس‌‌‌بوک، اخیرا از برنامه‌‌‌ای برای ایجاد یک برند دیجیتال رونمایی کرده که شامل دگرگونی‌‌‌های اساسی در حوزه رسانه‌‌‌های اجتماعی همچون محرمانگی داده‌‌‌های کاربران، طراحی‌‌‌های دیوانه‌‌‌وار برای تجربه کاربر و به مشارکت طلبیدن کاربران به هر شکل ممکن است. اما آیا ما واقعا خواهان آن هستیم که این پلتفرم‌‌‌های رسانه‌‌‌های اجتماعی خانه‌‌‌ای بزرگ‌تر و پیچیده‌‌‌تر برای ما بسازند؟ آن‌‌‌ هم هنگامی‌‌‌ که خانه اولی که آنها برایمان ساخته‌‌‌اند هنوز دارد خوب کار می‌کند و به ما کمک …