شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۳/۱۲

تقویت قدرت متقاعدسازی مشتری

تقویت قدرت متقاعدسازی مشتری
کند و کاو در دنیای خدمات مشتری، خیلی سریع به شما یاد می‌دهد که متقاعد کردن مشتری فراتر از فروش یک محصول یا ترغیب شخص، به دنبال کردن شماست. متقاعد کردن مشتری یعنی ایجاد تعاملات مثبت و به‌یادماندنی که باعث می‌شود مشتری احساس ارزشمند بودن و درک شدن داشته باشد. این مطلب، می‏‏‌گوید که چرا توانایی متقاعد کردن، در مراکز پاسخ‌گویی تلفنی به مشتریان بسیار تاثیرگذار است و نکاتی را در این زمینه مطرح می‌کند.