یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۹/۰۴

روش‌های موثر برای شناسایی نیازهای مشتریان

روش‌های موثر برای شناسایی نیازهای مشتریان
همه مدیران و به‌‌‌ویژه مدیران تازه‌کار که به دنبال کسب موفقیت حداکثری و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود هستند، باید بدانند که از چه راه‌‌‌هایی می‌توان برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان اقدام کرد و رضایتمندی کامل و بلندمدت آنها را به دست آورد. آنچه بیش از هر چیزی اهمیت دارد این است که نیازها و اولویت‌‌‌های اصلی مشتریان به درستی شناسایی شود و برای برآورده ساختن آنها برنامه‌‌‌ریزی صورت پذیرد.