یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۶/۰۱

چالش‏‏‌های مدیریت برند کارفرمایی در ایران

چالش‏‏‌های مدیریت برند کارفرمایی در ایران
شاید دوباره بازگو کردن «چرا برند کارفرمایی؟» کمک شایانی به جامعه فعال در حوزه کسب‌وکار و مدیران منابع انسانی نکند، چرا که با جست‌وجوی ساده در مقالات به‌روز و مراجعه به سایت کمپانی‌های فعال در این حوزه مانند Universum، لیستی از دلایل متنوع در اختیار خواهیم داشت که تکرار آن ارزش‌افزوده‌ای ایجاد نخواهد کرد. این روزها، با توجه به وضعیت موجود و سیل عظیم مهاجرت نیروهای بااستعداد، اهمیت برند کارفرمایی پررنگ‌تر شده است و باید در سازمان‌هایی با رشد سریع، شریک استراتژیک آن قرار گیرد تا بازوی قدرتمند جذب و …