چهارشنبه / ۱۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 6 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۲/۲۷

گراند پری سنگاپور؛ بزرگ‌ترین دستاورد بازاریابی

گراند پری سنگاپور؛ بزرگ‌ترین دستاورد بازاریابی
برگزاری رقابت‌‌‌های جایزه بزرگ روی صنعت گردشگری سنگاپور نقش مهمی داشته و سالانه بیش از نیم‌‌‌میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند که به طور خاص برای تماشای این رقابت‌‌‌ها به سنگاپور سفر می‌کنند.طبق گزارش‌‌‌ها، در سال‌های 2008 تا 2021، این مسابقات بیش از 1.5میلیارد دلار درآمد از محل گردشگری نصیب این کشور کوچک کرده که آثار آن بر اقتصاد این کشور کوچک قابل‌توجه و عمیق بوده است. گراندپری سنگاپور یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بازاریابی برای این کشور است و شمار تماشاگران و بینندگان رقابت‌‌‌های فرمول‌یک …