در سال ۲۰۲۴، دنیای فوتبال با جنجالهای متعددی در زمینه اسپانسرینگ روبهرو شد که تاثیرات قابلتوجهی بر تیمها، بازیکنان و طرفداران داشت. یکی از موارد بحثبرانگیز، قراردادهای اسپانسرینگ با شرکتهایی بود که فعالیتهای تجاری یا اخلاقی آنها مورد سوال قرار گرفته بود. بهعنوان نمونه، برخی تیمهای برتر اروپا قراردادهای مالی هنگفتی با شرکتهای شرطبندی بستند که اعتراضات زیاد گروههای حامی حقوق کودکان و مبارزه با اعتیاد را به همراه داشت. این گروهها معتقد بودند که حضور نام و لوگوی این شرکتها …