چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۹/۰۸

حلقه مفقوده تکنولوژی در خدمات پس از فروش

حلقه مفقوده تکنولوژی در خدمات پس از فروش
شاید کمتر کسی باشد که پس از خرید کالا یا محصولی نو همراه با ضمانت‌نامه شرکت فروشنده و در زمان بروز ایراد، گذرش به واحد خدمات پس از فروش آن شرکت نخورده و درگیر هفت‌خوان رستم نشده باشد. برای بسیاری از کسب‌وکارها فروش، پایان بازی است، حال آنکه در رویکردهای جدید بازار، فروش محصول یا خدمت به نوعی سرآغاز قصه‌ای پر‌رمز و راز است.