جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

برندسازی شهری کرمان آیدکس

برندسازی شهری کرمان آیدکس
در جهان امروز که به سرعت در حال تغییر است، شهرها تنها موجودیت‌‌ جغرافیایی ندارند؛ بلکه مراکزی پویا برای فرهنگ، نوآوری و فعالیت اقتصادی محسوب می‌‌شوند. امروزه با رشد جمعیت شهری و تشدید رقابت میان شهرها برای جلب سرمایه‌گذاری، استعداد و گردشگران، مفهوم برندسازی شهری به عنوان یک ابزار حیاتی برای توسعه اقتصاد پایدار مطرح شده است.