جمعه / ۱۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 8 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۲/۰۷

چالش‌‌های استلانتیس در مدیریت برندها

چالش‌‌های استلانتیس در مدیریت برندها
دنیای‌اقتصاد: شرکت استلانتیس، که در سال ۲۰۲۱ از ادغام فیات-کرایسلر و پژو تشکیل شد، در حال مصاحبه با نامزدهای مدیرعاملی جدید است. یکی از اولویت‌‌های اصلی این شرکت، تصمیم‌گیری درباره آینده ۱۴ برند زیرمجموعه خود، از جمله جیپ، رم، پژو و برندهای کم‌‌فروشی مانند DS، لانچیا و آلفا رومئو است. کاهش تعداد برندها می‌تواند به ساده‌‌سازی عملیات و بهبود کارآیی در بازاریابی، توسعه و فروش کمک کند.