پذیرش و درج مدل روابط عمومی میدکو در انجمن بینالمللی روابط عمومی (ipra)
مدل روابط عمومی شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با عنوان «توانمندسازی سازمانها، مدل استراتژیک روابط عمومی برای ارتقای ارزش بازار » در انجمن بینالمللی روابط عمومی (ipra) پذیرفته و درج شد. این مدل که بر اساس مولفههای مربوط به روابط عمومی مالی پایهگذاری شده است طی مقالهای در سایت انجمن روابط عمومی به طور کامل معرفی و شرح داده شد.در بخشی از این مقاله در توضیح مدل روابط عمومی میدکو آمده است : این مقاله یک مدل روابط عمومی استراتژیک جامع را توضیح میدهد که برای افزایش ارزش …