پنجشنبه / ۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 24 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۸/۲۶

تاب‏‏‌آوری دیجیتال مارکتینگ در سایه فیلترینگ

تاب‏‏‌آوری دیجیتال مارکتینگ در سایه فیلترینگ
اندازه بازاریابی دیجیتال در فضای تبلیغات ایران روزبه‌‌‌روز بیشتر از قبل می‌شود و با رشد چشمگیری در حال سهم‌‌‌‌‌‌گیری از تبلیغات آفلاین است. با این حال استارت‌آپ‌‌‌های ایرانی در سال‌های اخیر از سرعت و کیفیت بالای اینترنت و دسترسی آزادانه به شبکه‌‌‌های اجتماعی بین‌المللی برای تبلیغات باکیفیت‌‌‌تر و موثرتر محروم مانده‌‌‌اند. هر چند که به گفته فعالان بازاریابی دیجیتال کشور کسب‌و‌کارهای این حوزه سعی کرده‌‌‌اند با روش‌ها و ابزارهای جایگزین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌‌‌ها را دور بزنند، اما به اعتقاد آنها با رفع …