سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۷/۰۲

«واکنش‌سنجیده»، مهارت مدیران حمایتگر (بخش دوم و پایانی)

«واکنش‌سنجیده»، مهارت مدیران حمایتگر (بخش دوم و پایانی)
به عنوان یک مدیر، اگر ببینید کارمندتان مدتی است که غمگین یا مضطرب است چه واکنشی نشان می‌‌‌دهید؟ آیا مداخله می‌‌‌کنید، از او علت را جویا می‌‌‌شوید و راه‌حل پیشنهاد می‌‌‌دهید؟ یا از ترس ورود به حریم خصوصی او، چیزی نمی‌‌‌پرسید و او را به حال خود رها می‌‌‌کنید؟ تحقیقات نشان داده که واکنش ‌سنجیده نسبت به احساسات کارکنان می‌تواند تاثیر شگرفی بر حال آنها، رابطه‌‌‌تان با آنها و عملکرد کلی تیم داشته باشد. به‌عنوان یک رهبر سازمانی باید بدانید چه زمانی به مساله ورود کنید، چه زمانی راه‌حل پیشنهاد دهید و چه زمانی، …