سه شنبه / ۱۴ مرداد / ۱۴۰۴ - 5 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۸/۲۷

اهمیت شفافیت در بازاریابی

اهمیت شفافیت در بازاریابی
فرقی نمی‏‌کند شما یک بازاریاب در سطح بنگاه به بنگاه (B2B) باشید یا یک بازاریاب که مستقیما با مشتریان (B2C) طرف هستید. حفظ روابط قوی با مشتریان یکی از عوامل کلیدی موفقیت شماست. داشتن هدفی مشخص برای خدماتی که ارائه می‏‌دهید و حفظ روابط شفاف می‌تواند بهترین ابزار شما باشد. شفافیت در اصل به معنای پذیرا بودن و صادق و زلال بودن در تمامی ارتباطات، اقدامات و فرآیندهاست. یعنی موفقیت‏‌ها و چالش‏‌هایتان را آزادانه به اشتراک بگذارید تا مشتریان خدماتی را که ارائه می‏‌دهید و نتایج احتمالی را کاملا درک کنند. این …