شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

مصرف‌‌‌کنندگان چقدر به محیط‌‌‌زیست بها می‌‌‌دهند؟

مصرف‌‌‌کنندگان چقدر به محیط‌‌‌زیست بها می‌‌‌دهند؟
رقم زدن آینده‌‌‌ای سبز و پایدار (چه از نظر اجتماعی و چه از نظر زیست‌‌‌محیطی) نیازمند مسوولیت‌‌‌پذیری سازمانی است. برخی سازمان‌‌‌ها و کسب و کارها در این مسیر عملکرد بهتری داشته‌‌‌اند و برخی نه. اما رسیدن به آینده سبز و اهداف تعیین‌‌‌شده در سازمان ملل و معاهدات جهانی پاریس و توکیو، علاوه بر تغییر نگاه کسب و کارها، به عملکرد در سطح فردی نیز وابسته است. به همین دلیل در این مطلب، به بررسی مسوولیت‌‌‌های فردی خود ما به عنوان یک مصرف‌‌‌کننده و عضوی از جامعه نگاه کرده‌‌‌ایم. مصرف‌‌‌کنندگان در کشورهای مختلف …