پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۰۳

روش نوین بانک «نات‏‌وست» برای بهبود کیفیت کار

روش نوین بانک «نات‏‌وست» برای  بهبود کیفیت کار
رهبران سازمانی هوشمند می‌‌دانند که تجربه مثبت کارکنان به پیشبرد استراتژی کسب‌‌وکار کمک می‌‌کند. به همین دلیل، حدود دو سال پیش، «جن تیپین»، مدیر ارشد عملیات بانک نات‌‌وست (NatWest) بریتانیا، تصمیم گرفت شرایطی ایجاد کند که همان‌قدر که مشتریان از این بانک رضایت داشتند، کارکنان هم داشته باشند.