در محیطهای پیچیده و پویا که جامعه و به تبع آن سازمان نیز این خصوصیت را دارد، ساختارها و فرآیندهای سادهشده به مدیران این امکان را میدهد که تصمیمگیریهای سریعتر، موثرتر و شفافتری داشته باشند. از طریق کاهش پیچیدگیها، سردرگمی افراد کاهش یافته و به دلیل تمرکز بیشتر، منابع به شکل بهینهتری مورد استفاده قرار میگیرند. سادهسازی و دوری از ایجاد قوانین با تبصرههای مختلف و غیرهمگن، نهتنها به کاهش هزینهها و افزایش کارآمدی کمک میکند، بلکه زمینهساز پاسخگویی موثر به تغییرات محیطی برای مدیران سیستم …