شناسایی کارفرما و ناکارفرما با انتشار یک فرصت شغلی
میدانیم که برند کارفرمایی در سادهترین شکل ممکن، یک تصویر ذهنی است که ما از کار کردن در یک شرکت داریم. این تصویر ذهنی برآیند تمام دادههایی است که به طرق مختلف به ما میرسد. برای مثال ممکن است من دوستی در شرکتX داشته باشم که او برایم تجربه خودش را از کار کردن در آن شرکت بیان کرده باشد یا اینکه در لینکدین یا سایر شبکههای اجتماعی، مطلبی را که یکی از کارکنان سابق آن شرکت درباره آن بازگو کرده است، ببینم یا بهدلیل تعامل با کارکنان آن شرکت در جایگاه مشتری و رفتار حرفهای یا غیر حرفهای آنها، حسی نسبت …