معاون خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از فعالسازی مجدد مراودات تجاری میان ایران و امارات از مسیر بندر جبلعلی به عنوان یکی از مهمترین بنادر جنوب خلیج فارس خبر داد. به گزارش خبرگزاری ایرنا، سید محمد صادق قنادزاده با اشاره به فعالیت بندر جبل علی اظهار کرد: این بندر یکی از مهمترین بنادر ترانزیتی جنوبی کشور امارات با ایران است که عمده تجارت با ایران از این طریق انجام میشد. وی با یادآوری اینکه در جریان جنگ تحمیلی سوم، حمل و ترانزیت کالاها از این بندر متوقف شد، ادامه داد: آمارهای مختلفی از رسوب …