کنایه سنگین زیدآبادی به مخالفان تفاهمنامه/ حیف که ترامپ به سخنان آنها گوش نمیکند وگرنه از پاس اینها برای گل زدن استفاده میکرد!
زیدآبادی نوشت: عمده بهانهٔ تحریکات تبلیغاتی مخالفان تفاهمنامه در داخل ایران ادعاهای اغراقآمیز ترامپ است تا او را طرف پیروز منازعه و جمهوریاسلامی را طرف مغلوب ماجرا معرفی کنند!