وقتی صحبت از حضور و فعالیت شرکتها در متاورس به میان میآید، ذهن خیلیها متوجه نحوه تبلیغات شرکتها و کسب و کارها در این دنیای واقعا مجازی میشود و پرسشهای متعددی در این زمینه مطرح میشود؛ از جمله: تبلیغات در متاورس چگونه است؟ آیا تبلیغات در متاورس به همان شکل که در دنیای واقعی اتفاق میافتد انجام میشود؟ آیا آنچه ما درباره تبلیغات در دنیای واقعی میدانیم، در مورد تبلیغات در متاورس نیز کاربرد دارد؟ آیا مخاطبان تبلیغات شرکتها در دنیای واقعی شبیه مخاطبان تبلیغات در دنیای متاورس هستند؟ و آیا باید …