روایت وزیر خارجه پاکستان از راهکارها برای حل مسئله غنی سازی ایران/ در نهایت ما موفق شدیم/ دیپلماسی و مذاکره تنها راه دستیابی به صلح است
وزیر خارجه پاکستان در گفتوگو با شبکه سعودی الحدث گفت: آمریکا و ایران به این نتیجه رسیدهاند که دیپلماسی راه حل است و طرفین به مرحله «موفقیت» رسیدهاند.