مجری طرح توسعه میدان نفتی آذر، با اعلام پایان موفقیتآمیز فاز نخست این پروژه و بهرهبرداری کامل از آن، از آغاز فرآیند اجرایی فاز دوم توسعه با هدف ارتقای تولید روزانه این میدان مشترک به ۲۲هزار بشکه خبر داد. به گزارش شانا، کیوان یاراحمدی با بیان اینکه فاز دوم توسعه و بهرهبرداری از میدان آذر، از آذرماه پارسال تنفیذ و به پیمانکار ابلاغ شده است، گفت: برنامه و بودجه سال۲۰۲۶ برای پیشبرد اهداف پروژه به تصویب رسیده است. وی افزود: همه مدارک، ازجمله دستورالعمل برونسپاری (Contracting Strategy)، ساختار شکست …