دوشنبه / ۲۱ مهر / ۱۴۰۴ - 13 October, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۷/۰۲

«رقیب قهوه» از کجا قدرت گرفت؟

«رقیب قهوه» از کجا قدرت گرفت؟
تحلیل شرکت مشاوره «هریس» درباره آنچه باعث شد «چای سبز ژاپنی» به ترند بازار نوشیدنی‌های کافه‌ای تبدیل شود، حاکی است: ویژگی‌های این محصول در ذهن مشتری همچون «تاثیر نمادین بر سلامت»،‌ «پیروی از مد روز» و «مصرف آگاهانه» باعث شده جوانان دست‌کم فعلا «ماچا» را به یک فنجان قهوه ترجیح دهند.