روایت جهانگیری از آخرین دیدار با کمال خرازی/کمتر دیده بودم او اشک بریزد، اما آن روز …
جهانگیری گفت: ترور شهید خرازی، هم نخبهکشی بود و هم ضربهای به دیپلماسی کشور؛ وی نخبهای بود که به ایرانی پیشرفته، توسعهیافته و دارای تعامل سازنده با جهان فکر میکرد و دیپلماتی قوی، باتجربه و دارای تمام ویژگیهای یک انسان شریف بود.