طهماسب مظاهری، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، در حاشیه سیوسومین همایش سالانه سیاستهای پولی و ارزی، در گفتوگو با اکوایران درباره حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: اقتصاد ایران سالها با نظام چندنرخی ارز مواجه بود و دولت در راستای حرکت به سمت تکنرخی شدن ارز، سیاست حذف ارز ترجیحی را در دستور کار قرار داد.