چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 سایت اکوایران / ۱۴۰۵/۰۳/۱۳

ترامپ: من نتانیاهو را دیوانه لعنتی خطاب کردم/ خیلی نتانیاهو را دوست دارم و با او خیلی خوب کار می‌کنم

 ترامپ: من نتانیاهو را دیوانه لعنتی خطاب کردم/ خیلی نتانیاهو را دوست دارم و با او خیلی خوب کار می‌کنم
ترامپ تأیید کرد که در تماس تلفنی روز دوشنبه، بنیامین نتانیاهو را «دیوانهٔ لعنتی» خطاب کرده و گفت: من این کار را کردم و من همیشه عصبانی می‌شوم.