شاید شرایط بیمارستانها کمی هم تغییر کرده باشد مثلا دوربینهایی برای ثبت اتفاقات هست، اما این به معنای مصونیت کامل آنان نیست. پرستاران در بیمارستانهای روانی با مشکلات زیادی روبهرو هستند و تحقیقات نشان میدهد که میزان شیوع افسردگی در این قشر قابل توجه است.