نتانیاهو: باید خود را از وابستگی نظامی به آمریکا رها کنیم/ ضرباتی به ایران وارد کردیم و این روند هنوز پایان نیافته است
اقتصادنیوز: نتانیاهو اظهار کرد: از حمایت دوستان آمریکایی خود بسیار قدردانی میکنم، اما ما نیاز داریم خود را از وابستگی آزاد کنیم و نظام تسلیحاتی مستقلی بسازیم.