اقتصادنیوز:مدیرکل پیشین وزارت نفت و کارشناس حوزه انرژی گفت: این راهکاری که میگویید وزارت صمت ارائه داده، در واقع واردات از طریق کولبری و مسیرهای غیررسمی است؛ یعنی دولت دارد قاچاق را قانونی و مجاز میکند. پرسش اینجاست که این قاچاق در ازای چه چیزی انجام میشود؟ ما داریم دلار به کولبران میدهیم؛ یعنی دولت خودش دلار را به این افراد میدهد و میگوید از آن سوی مرز این کالاها را وارد کن.