دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 سایت انصاف نیوز / ۲ ساعت قبل

تخریب اکتشاف نفت در جنگل‌های بلوط شمال خوزستان! | انصاف نیوز

 تخریب اکتشاف نفت در جنگل‌های بلوط شمال خوزستان! |  انصاف نیوز
نادره وائلی زاده در پیام ما نوشت: پرونده تخلف مدیریت اکتشاف نفت در جنگل‌های زاگرس در شمال خوزستان، بعد از دو سال همچنان مسکوت مانده است. جنگل‌های بلوط و زیستگاه گونه حفاظت شده «سمندر لرستانی» در حالی قربانی جدید اکتشافات نفتی شده است که اعتراض مردم محلی و کنشگران محیط‌زیست به جایی نرسیده و سرنوشت پرونده‌های قضایی نیز در ابهام مانده است. حالا بخش زیادی از جنگل و چشمه‌سارها تخریب شده و گزارش‌های محلی حاکی‌ست جاده‌سازی و کوه‌تراشی و قطع درختان بلوط در شرایط جنگی نیز بدون ممانعت نهادهای نظارتی ادامه …