از «محور شرارت» تا «قدرتی که باید پذیرفت»/ نیویورک تایمز: ایران در حال فتح ذهن راستگرایان آمریکاست | انصاف نیوز
تا همین چند سال پیش، ایران در ادبیات جمهوریخواهان آمریکا نماد «دشمن شماره یک» بود؛ کشوری که در کنار عراق و کره شمالی در «محور شرارت» قرار میگرفت و سیاست رسمی واشنگتن در قبال آن بر فشار، انزوا و تقابل استوار بود.