جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت انتخاب / ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

چرا نباید در گرما قهوه بخوریم؟

 چرا نباید در گرما قهوه بخوریم؟
برخی کارشناسان توصیه می‌کنند که در ماه‌های گرم سال و هنگام گرمازدگی نوشیدن مایعات حاوی کافئین را باید کاهش داد یا مصرف نکرد، چون باعث کم‌آبی بدن می‌شود.