سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت انتخاب / ۱ ساعت قبل

سخنگوی هیئت مذاکره کننده در رابطه با خروج خبرنگاران از محل اجلاس چهار جانبه سوئیس: ما برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نرفته بودیم/ این نشست در راستای پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل طبق یادداشت تفاهم بود؛ هر آن چیزی که باعث شود این اصل و این هدف اصلی به نوعی تحت‌الشعاع قرار بگیرد، از نظر ما ضرورت ندارد/ جزئیات و شکل و نحوه انجام آزادسازی دارایی‌های، ایران تعهد آمریکاست

 سخنگوی هیئت مذاکره کننده در رابطه با خروج خبرنگاران از محل اجلاس چهار جانبه سوئیس: ما برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نرفته بودیم/ این نشست در راستای پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل طبق یادداشت تفاهم بود؛ هر آن چیزی که باعث شود این اصل و این هدف اصلی به نوعی تحت‌الشعاع قرار بگیرد، از نظر ما ضرورت ندارد/ جزئیات و شکل و نحوه انجام آزادسازی دارایی‌های، ایران تعهد آمریکاست
بقائی افزود: در رابطه با خروج خبرنگاران از محل اجلاس، ما برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نرفته بودیم سوئیس. هدف ما مشخص بود. این نشست در راستای مطالبه‌گری و پیگ...