سخنگوی وزارت خارجه: آینده روابط ما با کشورهای منطقه نمیتواند بدون تأثیرپذیری از تحولات چند ماه اخیر باشد / ما از ناحیه رفتار نامناسب برخی از کشورهای منطقه و همدستی با طرفهای متجاوز آسیب زیادی متحمل شدیم / حتماً در تنظیم روابطمان در آینده، این موضوعات مد نظر خواهد بود
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این پرسش که «با توجه به دخالت امارات در جنگ اخیر علیه ایران، میخواستم بدانم که در پسا جنگ، روابط سیاسی و اقتصادی چه وضعیت...