سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به برگزاری نشست ایران و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس: به عنوان همسایگان دائمی در منطقه باید بتوانیم سازوکارهایی مبتنی بر اعتماد و تفاهم متقابل ایجاد کنیم / ما از هر ابتکاری که در راستای تقویت و تأمین امنیت دستهجمعی در منطقه باشد، بدون مداخله و حضور نیروهای نظامی بیگانه حمایت میکنیم
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این پرسش که «خبری منتشر شده به نقل از یکی از مقامات قطر مبنی بر برگزاری نشست ایران و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس. جزئیات ب...