سخنگوی هیئت مذاکره کننده: «کمیته عالی پیگیری اجرای یادداشت تفاهم» شامل نمایندگان ایران و آمریکا و دو کشور میانجی است / کارگروههایی هم در سطوح پایینتر، فعالیت خود را از دیروز آغاز کردهاند و در روزهای آینده هر زمان که لازم باشد، جلسات برگزار خواهد شد
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این پرسش که «آیا سازوکار مشخصی برای کمیته نظارت بر اجرای تفاهم، تعریف شده است؟ اعضای آن چه کشورهایی هستند و هر یک از طرفین...